top of page

Työkalut sähköiseen asiointiin

Hyödynnä monipuoliset työkalut lomakkeiden rakentamiseen, julkaisuun ja vastausten hallintaan sekä automatisoi lomakeprosessit osaksi asianhallintaa. Mahdollista integraatiot muihin järjestelmiin ja tehosta työnkulkua sekä tiedonsiirtoa.

Joustava palvelurakenne

FormBox tarjoaa sinulle helppokäyttöiset työkalut, joiden avulla voit rakentaa organisaatiosi sähköiset palvelut, kerätä tietoja ja luoda automatisoituja prosesseja integraatioiden avulla.

IDEA

PALVELU

PROSESSI

TAVOITE

Tarjoa asiakkaillesi sähköiset palvelut

Rakenna saavutettavat palvelut helposti

Automatisoi tietojen ohjaus ja käsittely

Sähköinen prosessi alusta loppuun

Palvelun sisältö

Palvelun sisältö

Rakenna interaktiivisia lomakkeita, hallinnoi vastauksia ja automatisoi prosessit osaksi asianhallintaa. Monipuolisilla työkaluilla rakennat lomakkeet ja tiedonkeruun sekä ulkoisille, että sisäisille käyttäjillesi.

Tarjoa monikielisiä, älykkäitä lomakkeita, jotka voivat hyödyntää taustajärjestelmistäsi löytyviä tietoja.

Valmiit työkalut eri lomaketarpeiden ratkaisemiseen – Helppokäyttöinen lomake-editori ja joustavat ratkaisut erilaisten sähköisten lomakkeiden rakentamiseen ja hallintaan.

Logiikka ja mukautuva lomakesisältö – Logiikka, joka mahdollistaa lomakkeiden sisällön mukaantumisen käyttäjän valintojen perusteella, tarjoten joustavan ja dynaamisen käyttökokemuksen.

Käännökset – Luo saavutettavia, monikielisiä lomakkeita helposti valmiiden käännöstyökalujen avulla.

Yritystiedot – Mahdollista yrityksen tietojen esitäyttö lomakkeella julkisen rekisterin tietojen pohjalta.

Kartat – Kerää koordinaatit käyttäjän syöttämien paikkatietojen pohjalta, esimerkiksi osana vikailmoituksia.

Lomakekirjasto – Säästä aikaa hyödyntämällä valmiita lomakepohjia eri käyttötarkoituksiin.

Julkaisun hallinta – Joustava työkalu lomakkeiden julkaisuun ja julkaisun ajastamiseen.

Vastausten hallinta – Nouda lomakevastauksia eri tiedostomuodoissa ja käsittele niitä yksittäin tai erissä tarpeidesi mukaan

REST-rajapinta – Monipuolinen ja dokumentoitu rajapinta mahdollistaa integraatiot muihin järjestelmiin ja palveluihin, tehostaen työnkulkua ja tiedonsiirtoa.

Lisäominaisuudet

Lisäominaisuudet laajentavat sähköisen asioinnin mahdollisuuksia tarjoamalla työkaluja esimerkiksi tunnistautumiseen, maksamiseen ja automaatioon. Paranna asiakaskokemusta ja tiedonkulkua eri järjestelmien välillä sekä vähennä manuaalisen työn tarvetta.

Lisäominaisuudet

Vahva tunnistautuminen – Tunnista organisaatiosi ulkoiset sekä sisäiset käyttäjät ja tuo tunnistamisesta palautuvat henkilötiedot osaksi sähköistä asiointia Suomi.fi, Nets tai Entra ID tunnistautumisen avulla.

Suomi.fi valtuudet – Tarkista sähköinen valtuus valtuusrekisteristä ja mahdollista henkilön tai yrityksen puolesta asiointi sekä tuo valtuusrekisteristä palautuvat tiedot osaksi sähköistä asiointia.

Suomi.fi viestit – Tuo turvallinen viranomaisviestintä osaksi sähköistä asiointia ja vastaanota lomakevastaukset Suomi.fi viestinä viestien paluukanavaan.

Maksaminen – Yhdistä asiointi maksupalveluun ja vähennä manuaalisen työn määrää niin laskutuksessa kuin käteisen käsittelyssä Paytrail Suomi.fi maksut tai Ceepos maksujärjestelmien avulla.

Hyväksyminen – Kierrätä lomakevastaus erillisen hyväksyjän kautta, jolloin lomakkeen voi vielä palauttaa alkuperäiselle lähettäjälle täydennettäväksi.

Tietovarasto – Nopeuta toistuvia hakuprosesseja tarjoamalle käyttäjille mahdollisuus tallentaa kopio lähetetystä lomakkeesta tietovarastoon mahdollista uudelleen käyttöä varten.

Integraatiot asianhallintaan – Nopeuta vastausten käsittelyä ohjaamalla lomakevastaukset organisaation Tweb tai Dynasty asianhallintaan.

Integraatiopalvelut – Mahdollista sujuva tiedonsiirto eri järjestelmien välillä valmiiden rajapintojen avulla. Tehosta prosesseja yhdistämällä sähköinen asiointi organisaation taustajärjestelmiin.

Allekirjoituspalvelu – Sähköinen allekirjoitus mahdollistaa asiakirjojen turvallisen hyväksynnän ja arkistoinnin. Tuo allekirjoitettu sisältö suoraan osaksi lomakeprosessia.

Lomakesisällön esitäyttö rajapinnasta – Esitäytä lomakkeet automaattisesti hakemalla tiedot ulkoisista järjestelmistä. Paranna käyttökokemusta ja vähennä manuaalista tietojen syöttöä.

Vahva tunnistautuminen

Tunnista organisaatiosi ulkoiset sekä sisäiset käyttäjät ja tuo tunnistamisesta palautuvat henkilötiedot osaksi sähköistä asiointia Suomi.fi, Nets tai Entra ID tunnistautumisen avulla.

Ota yhteyttä – asiantunteva tiimimme aina apunasi

Voit olla yhteydessä suoraan asiakastukeemme tai myyntimme, jotka ovat aina valmiita ratkomaan haasteita yhdessä. Löydät yhteystietomme alta.

Myynti

Haluatko kuulla lisää tai varata demon? Katsotaan yhdessä miten voitte hyötyä ratkaisusta.

Asiakastuki

Heräsikö kysyttävää? Autamme asiakkaitamme kaikissa kysymyksissä sähköisten palveluiden rakentamiseen liittyen.

bottom of page